شب شیرین اینزاگی در دربی ایتالیا تلخ شد
شب شیرین اینزاگی در دربی ایتالیا تلخ شد
سیمونه اینزاگی سرمربی اینترمیلان در بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی لحظات ناراحت کننده ای را در جریان تقابل یوونتوس تجربه کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

نراتزوری در مجموع با کسب پیروزی 2 بر یک در دو دیدار رفت (1-1) و برگشت (1-0) مقابل یوونتوس موفق شد، به فینال جام حذفی ایتالیا راه یابد.
در این مسابقه اما اتفاقات تلخی برای اینتری‌ها در نیمه دوم که به دنبال حفظ برتری یک بر صفر بودند رخ داد، که یکی از آنها مصدومیت نیکولا بارلا ستاره تیم اینزاگی بود.
اسپورت مدیاست با انتشار مطلبی پس از دربی ایتالیا شرایط بارلا را اینطور گزارش داده است:« بارلا از انقباض عضلانی رنج می برد و تصمیم مربی برای تعویض او یک اقدام احتیاطی بوده است.»
اما این تنها خبر نگران کننده برای هواداران نراتزوری پس از کسب پیروزی شیرین برابر یوونتوس نبوده و چالهان اوغلو دیگر ستاره این تیم نیز در اواخر بازی به دلیل درد عضلانی از زمین بیرون رفت. مدیاست درمورد مصدومیت چالهان اینطور گزارش داده است:« چالهان اوغلو، ستاره ترک تیم اینتر نیز در نیمه دوم به دلیل ناراحتی عضلانی از زمین بیرون رفت و این موضوع تردیدها درباره احتمال حضور این بازیکن در مصاف با لاتزیو که دیدار بعدی اینتر به شمار می‌رود را زیاد کرده است.»
گفتنی است که اینتر خود را برای تقابل با لاتزیو آماده می کند که قرار است یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا برگزار شود.