شرط اعزام ورزشکاران به بازی‌های پاراآسیایی
شرط اعزام ورزشکاران به بازی‌های پاراآسیایی
دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان با اشاره به اعزام ۶ رشته معلولان به بازیهای پاراآسیایی چین گفت: تنها ورزشکارانی می‌توانند به این مسابقات اعزام شوند که حداقل رکورد ورودی نفر سوم را کسب کنند.

به گزارش حاشیه ورزش ،مسعود حمیدی درباره وضعیت اردوهای آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین، اظهار کرد: تمام تلاش فدراسیون جانبازان و معلولان این است که اردوهای آماده‌سازی هانگژو چین از نظر وضعیت تغذیه و امکانات در شرایط بسیار مطلوب و راضی‌کننده‌ای باشد تا ورزشکاران بدون دغدغه و استرس تمرینات خود را پیگیری کنند. هرچند شاهین ایزدیار یکی از ملی‌پوشان شنا از وضعیت تغذیه اولین اردوی آماده‌سازی انتقاد داشت و مربی تیم و حتی خود من نیز در جریان این موضوع نبودیم و از طریق رسانه متوجه مشکل او شدیم. اما الان مشکل تغذیه وی با هماهنگی که با مربی و رییس انجمن شنا داشتیم، مرتفع شد.

وی افزود: در حال حاضر اردوهای آماده‌سازی بسکتبال باویلچر در محل فدراسیون و دوومیدانی زنان و مردان در اهواز در حال برگزاری است، والیبال زنان از ۲۰ دی در محل فدراسیون و والیبال مردان در محلات آغاز خواهد شد.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان در پایان از بسکتبال باویلچر، والیبال نشسته، دوومیدانی، تیراندازی زنان و مردان، شنا و وزنه برداری به عنوان رشته‌های اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین نام برد و گفت: همان طور که در بازیهای پارالمپیک توکیو یکی از سیاست‌های کمیته اعزام ورزشکاران شانس مدال بود، در بازی‌های پاراآسیایی چین نیز چنین سیاستی اجرا خواهد شد، البته حداقل رکورد ورودی در نظر گرفته شده برای شرکت در این بازیها، کسب رکورد نفر سوم آسیا است. در حقیقت تلاش بر این است که همانند توکیو به این بازیها نیز کاروان کیفی و مدال آور اعزام کنیم.