شکایت جدید باشگاه پرسپولیس بابت حمله به اتوبوس
شکایت جدید باشگاه پرسپولیس بابت حمله به اتوبوس
باشگاه پرسپولیس شکایت جدیدی را در خصوص حمله به اتوبوس این تیم در اصفهان تنظیم کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، از سوی ایمان حسین‌پور معاون حقوقی این باشگاه، لایحه شکایتی در خصوص پیگیری اتفاقات سفر به اصفهان در حاشیه دیدار با ذوب‌آهن تنظیم و در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

باشگاه پرسپولیس در این لایحه با استناد به مقررات فدراسیون فوتبال، به مسئولیت هیأت فوتبال استان اصفهان و باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان تاکید کرده است تا ابعاد کامل حادثه حمله با نارنجک دست‌ساز به اتوبوس سرخپوشان در اصفهان مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

در لایحه تهیه شده به ماده شش از آیین‌نامه مسابقات سازمان لیگ اشاره شده؛ موضوعی که به صراحت می‌گوید مسئولیت تأمین امنیت تیم‌ها در هر سفر، برعهده هیأت فوتبال و تیم میزبان است و حالا که امنیت پرسپولیس در بازی روز سوم خرداد مقابل ذوب‌آهن در اصفهان به خطر افتاده، مسئولان هیأت فوتبال این شهر نیز باید مثل تیم میزبان و تیمی که دو شخص خاطی منتسب به هواداری از آن هستند، پاسخگو باشند و مسئولیت خود را بپذیرند.

در ضمن، اطلاعات ویژه و جدیدی به کمیته انضباطی تحویل داده شد که به علت مسائل امنیتی، تقاضا شده تا فعلا محرمانه باقی بماند.