صالحیان: خبرهای خوبی از جوانان بسکتبال در جام‌جهانی می‌شنویم
صالحیان: خبرهای خوبی از جوانان بسکتبال در جام‌جهانی می‌شنویم
سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال گفت: با آمادگی خوبی که از تیم جوانان سراغ دارم، مسلما خبرهای خوبی از این ‌تیم ‌در جام‌جهانی خواهیم شنید.

به گزارش حاشیه ورزش، محمدرضا صالحیان، دبیر فدراسیون بسکتبال در مراسم‌ رونمایی از پیراهن تیم‌ ملی جوانان برای حضور در مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۱ گفت: بسکتبال ایران در آسیا جایگاه ویژه‌ای‌ دارد که با تلاش‌های ‌ملی‌پوشان و نفراتی چون صمد نیکخواه، پرچمدار ‌کاروان ایران در المپیک به دست آمد. امروز هم شاهد رونمایی از پیراهن‌ تیمی‌ هستیم ‌که‌ پشتوانه همان تیم بزرگسالان است.

او ادامه داد: خوشبختانه تیم‌ جوانان با برنامه‌ریزی‌های کادرفنی شرایط خوبی دارد و با یک آمادگی خوب راهی لتونی‌ خواهد شد. در جریان اردوهایی که برگزار می‌شد نیز باشگاه کاله‌ کاملا حامی این تیم بود و الان شرایط خوبی در این تیم حاکم است. از حامیان‌ معنوی ‌و اهالی رسانه هم‌ تشکر می‌کنم که کنار این تیم بودند.

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال در پایان صحبت‌های خود گفت: با توجه به شرایط خوبی که از این تیم سراغ داریم مسلما خبرهای خوبی در رقابت‌های جام‌جهانی‌ از ملی‌پوشان خود شاهد خواهیم بود.‌ امیدوارم این تیم جایگزین شایسته‌ای برای رده بزرگسالان باشد.

محمدجواد فانی قائم مقام باشگاه‌ کاله نیز گفت: ما غیر از هدایت و سرپرستی، سعی کردیم با حمایت مالی از تیم جوانان بسکتبال جریان سازی خوبی بکنیم تا باشگاه‌های دیگر نیز رده‌های مختلف بسکتبال را در اختیار بگیرند تا شاهد یک‌ جریان ‌مناسب باشیم. امیدواریم این تیم نتیجه خوبی کسب کنند.

او هم‌چنین ادامه داد: از کادرفنی تیم جوانان نیز کمال تشکر را داریم که در این‌ چند سال همانند پدر حامی این بچه‌ها بودند. امیدوارم نتایج خوبی نیز حاصل زحمات این تیم باشد.