فاکتور اصلی که مجیدی برای یک بازیکن می‌خواهد
فاکتور اصلی که مجیدی برای یک بازیکن می‌خواهد
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء امارات تاکید کرد که از بازیکنان پرتلاش و جنگنجو در تیمش استفاده خواهد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از الاتحاد، فرهاد مجیدی در نخستین تجربه مربیگری خود در لیگ امارات هدایت اتحاد کلباء را بر عهده گرفت. مجیدی چهره شناخته شده‌ای در فوتبال امارات است. او به عنوان بازیکن برای تیم های الوصل، العین، النصر و الاهلی بازی کرده و در سال ۲۰۰۳ با العین قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده است.

مجیدی بعد از آنکه استقلال را به قهرمانی در لیگ برتر ایران رساند هدایت اتحاد کلباء امارات را بر عهده گرفت تا خود را وارد یک چالش جدید کند. این مربی ایرانی تمرینات آمادگی اتحاد کلباء را زیر نظر دارد.

او خطاب به بازیکنان تیمش گفت: من همه چیز را درباره تیم می دانم. انتظار دارم که با شروع لیگ بهترین عملکرد را داشته باشید. من به اینجا آمده ام تا عملکرد تیم بهتر شود و نسبت به فصل قبل بازی های بهتری را به نمایش بگذاریم. من به بازیکنی در ترکیب اصلی بازی می دهم که پرتلاش و جنگجو باشد و در تمرینات و بازی ها هر آنچه در توان دارد رو کند. من برنامه ای کامل را برای آماده سازی تیم در نظر گرفته ام و فهرست بازیکنانی را که می‌خواهم به باشگاه داده ام.

اتحاد کلباء بعد از آمدن مجیدی یک بازیکن اهل اسلوواکی را جذب کرده است. این باشگاه اماراتی در تلاش است که بازیکنان مورد نظر مجیدی را از جمله یک وینگر سرعتی در ادامه فصل نقل و انتقالات تابستانی جذب کند.