فروتنی گواردیولا بعد از انتخاب به عنوان بهترین مربی سال لیگ برتر
فروتنی گواردیولا بعد از انتخاب به عنوان بهترین مربی سال لیگ برتر
پپ گواردیولا بعد از انتخاب به عنوان برترین مربی سال، از بازیکنان و کادرفنی خود تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از ساکرنت، پپ گواردیولا به‌عنوان بهترین مربی سال فوتبال انگلیس از نگاه اتحادیه مربیان لیگ انگلیس انتخاب شد.

یکی از پرافتخارترین مربی های تاریخ فوتبال، توانسته ۲ بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست بیاورد و امسال می تواند به رکورد ۳ قهرمانی برسد و با مربی‌هایی چون زین الدین زیدان و کارلو آنچلوتی برابری کند.

پپ گواردیولا بعد از کسب این عنوان گفت:‌ بسیار خوشحالم که برای دومین بار این جایزه را کسب کردم اما چنین پاداشی تنها به خاطر داشتن یک کادرفنی خوب و فداکار و بازیکنان شایسته امکان‌پذیر است. بازیکنان من شگفت انگیز بودند. فداکاری و حرفه ای بودن آنها را هرگز فروکش نمی‌کنم. حتی در سخت ترین فصل ما.

او در ادامه گفت:‌ دستیاران من نیز شایسته بالاترین ستایش هستند. خیلی خوش شانس هستم که تیمی کامل دارم که هر روز هرچه دارند نشان می دهند تا مطمئن شوند منچستر سیتی سربلند باشد. این جایزه به آنها اختصاص یافته و با همه به اشتراک گذاشته می شود و فقط به من تعلق ندارد.

این نهمین قهرمانی گواردیولا در رقابت های لیگ در ۱۲ سال مربیگری است که نشان می دهد او تخصص قهرمان کردن تیم ها را در لیگ‌های مختلف دارد.