قطع حقوق و دادگاه: عواقب عادی سیلی مانه!
قطع حقوق و دادگاه: عواقب عادی سیلی مانه!
به نظر می‌رسید که تنبیه‌های در نظر گرفته شده از سوی بایرن مونیخ برای سادیو مانه، ستاره سنگالی، بسیار کم بوده است.

درگیری فیزیکی سادیو مانه با لروی سانه پس از شکست برابر منچسترسیتی باعث شد که حواشی در اطراف بایرن مونیخ به اوج برسد.

این بازیکن سنگالی از عملکرد هم‌تیمی‌اش در زمین و در جریان شکست 0-3 برابر سیتی راضی نبود و همین باعث شد که پس از انتقادهای شدید از او در رختکن به سمتش حمله کند و مشتی به صورت او بزند.

او روز گذشته در تمرینات بایرن مونیخ حاضر شد و از بازیکنان و خصوصا سانه عذرخواهی کرد. این باشگاه هم اعلام کرد که مانه به صورت موقت از حضور در تمرینات و همچنین بازی بعدی بایرن محروم خواهد بود.

اولیور آلش که وکیل متخصص در زمینه قوانین کارگری است باور دارد که جریمه‌های در نظر گرفته شده از سوی باشگاه بایرن برای این بازیکن به نسبت اتفاقی که در دنیای عادی رخ می‌دهد بسیار ناچیز است.

او در این باره به بیلد گفت: « گر کارمندی در ساعات کاری همکارش را بزند، عواقب انضباطی بسیار زیادی برای او خواهد داشت. آنها بدون این که هیچ هشداری دریافت کردند از کار برکنار خواهند شد و باید منتظر تصمیم‌های بعدی باشند.

در روابط کاری عادی، مانه بدون این که هیچ تذکری به او داده شود تعلیق می‌شد. به محض این که درباره این موضوع به او اطلاعی داده شود، تمامی دستمزد و دریافتی‌هایش قطع خواهد شد و او دیگر عضوی از این تیم به حساب نمی‌آید.

او همچنین در فاصله سه هفته از اتفاقاتی که رخ داده و برکناری‌اش از محیط کاری باید در دادگاه کار حاضر شود تا شرایط به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد. در آن زمان است که تاثیرگذاری این تعلیق مشخص می‌شود.»