ماتئوس: الان زمان اخراج کردن توخل نیست
ماتئوس: الان زمان اخراج کردن توخل نیست
لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که توماس توخل باید فرصت بیشتری روی نیمکت این تیم داشته باشد.

به گزارش حاشیه ورزش

شرایط بحرانی در بایرن مونیخ باعث شده که انتقادها از هر سو خطاب به توخل، اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ مطرح شود.

هرچند سرمربی جدید بایرن چندان مورد انتقاد نیست و بیشتر این مدیران بایرن هستند که به خاطر تصمیم عجولانه و ناگهانی برکناری یولیان ناگلزمان با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند و اعتراض به آنها همچنان ادامه دارد.

ماتئوس که در چند روز اخیر انتقادهای تندی را علیه این دو مدیر بایرن مطرح کرده بود در ستون امروزش برای اسکای موضعی منطقی‌تر اتخاذ کرد و نوشت:« شخصا هرگز نگفتم که کان و صالح حمیدزیچ شایسته فرصت دیگری را ندارند و نمی‌توان با آنها وارد فصل جدید شد. پس از چندین تحلیل و آنالیز سختگیرانه ممکن است بتوان این کار را انجام داد.»

او همچنین با اشاره به نظر اولی هوینس درباره این وضعیت اظهار داشت:« از سوی چند نفر به من گفته شده که اولی هوینس هم از مدیران بایرن ناراضی است و ماه‌هاست که در حال کار برای یافتن افراد مناسب در امور اجرایی است. بله، وقتی شما رهبری و قدرت را تحویل می‌دهید باید به افراد جدید اجازه دهید کارشان را انجام دهند اما اگر شرایط در خانواده خوب پیش نرود، باید از توصیه و خردمندی بزرگتر استفاده کرد.»

این ستاره سابق بایرن درباره شرایط توخل اضافه کرد:« من فکر نمی‌کنم که توخل پس از یک تغییر مربی که داشتیم باید در این شرایط اخراج شود. از نظر من کارل هاینس رومنیگه هم به این باشگاه بازنخواهد گشت. این که اولی هوینس هم بار دیگر در راس بایرن قرار بگیرد کمکی نخواهد کرد.»