مارکو روزه:90 دقیقه نمیتوان برابر بایرن دفاع کرد
مارکو روزه:90 دقیقه نمیتوان برابر بایرن دفاع کرد
مارکو روزه، سرمربی جدید دورتموند مدعی شد نمی توان 90 دقیقه در برابر تیمی مثل بایرن مونیخ دفاع کرد

به گزارش “حاشیه ورزش“، دورتموند در اولین بازی بزرگ خود در سوپرجام آلمان با نتیجه 1-3 مغلوب شده و فرصت کسب اولین عنوان قهرمانی با مارکو روزه را از دست داد. سرمربی جدید دورتموند در پایان این مسابقه علیرغم اشاره به اشتباهات بازیکنانش مدعی شد این تیم در برخی موارد برابر بایرن مونیخ خوب عمل کرده است.

مارکو روزه گفت: “ما ناامید هستیم زیرا می خواستیم در این مسابقه به برتری دست یابیم. در کل شاهد یک بازی باکلاس بودیم. اما ما اشتباهات ساده زیادی را در طول 90 دقیقه مرتکب شدیم. با این وجود ما از پیاده کردن برخی برنامه های خود به شکل بسیار خوبی در طول بازی لذت بردیم.

هنگامی که بایرن مونیخ 1-2 جلو بود بازی در اختیار ما قرار داشت، اما گل سوم را نیز دریافت کردیم. اما در کل فکر می کنم من نکات خوب زیادی از تیمم دیدم. با این وجود، ما چند اشتباه انجام دادیم که منجر به باخت ما شد و باید در ادامه فصل روی این موارد کار کنیم.

بایرن مونیخ تیمی درجه یک است. آنها همچنین دارای ویژگی خاصی هستند که شما نمی توانید 90 دقیقه در مقابل این تیم دفاع کنید. اما ما در مقابل گل هایی که دریافت کردیم مسئول هستیم. من فکر کردم ما خوب بازی کردیم و نمی توان اینگونه تصور کرد که ما هیچ فرصتی برای کسب پیروزی نداشتیم.

اگر ما تهاجمی بازی نکنیم فایده ای ندارد و البته اشتباه نیز در این این شرایط رخ می دهد.در این دیدار مغلوب شدیم و ناراحت هستم، اما شیوه بازی دورتموند از نظر خوب بود. ما واقعا می خواستیم پیروز شویم، این یک فینال بود و در نهایت یک تیم فاتح جام می شود، به همین دلیل ما ناامید هستیم.”