مطهری: فکر نمی‌کنم داور بازی با اعتبارش شوخی کند
مطهری: فکر نمی‌کنم داور بازی با اعتبارش شوخی کند
سرمربی نساجی می‌گوید تیمش باید شجاعانه و فکورانه برابر نفت مسجدسلیمان به میدان برود.

به گزارش حاشیه ورزش ، حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: این تیم بسیار خوب و سختکوش است و بازی‌های این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. امیدواریم با این فرصتی که داشتیم، آیتم‌های تمرینی خود را بتوانیم در دیدار فردا عملی کنیم. همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که باید قدر هواداران را بدانیم و مقابل آن‌ها شجاعانه بازی کنیم.

وی ادامه داد: نفت تیم خوبی است اما محکوم به برد هستیم و باید 3 امتیاز را بگیریم. باید شجاعانه و فکورانه بازی کنیم و اسیر حملات و ضدحملات حریف نشویم و روز خوبی را برای هواداران نساجی رقم بزنیم.

مطهری در خصوص تاکتیک تیمش در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان و انجام بازی مالکانه عنوان کرد: تفکرات من نمایش فوتبال رو به جلو و مالکانه است. این فوتبال نساجی است و ما دوست داریم با این روش بازی کنیم اما بستگی به شرایط بازی دارد که ما چه تاکتیک‌هایی به کار ببریم. نساجی تیم قابل احترامی است و تیم ما هم از جمله تیم‌هایی است که مالکانه بازی می‌کند. پایه تیم ما نمایش بازی زیبا و مالکانه است. ترکیب ما فردا مشخص می‌شود و می‌بینید که چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد. آمادگی نفرات و شرایط تاکتیکی مهم است و خیلی‌ها از شرایط داخل زمین خبر ندارد و ما با توجه به همه شرایط سیستم بازی خود را انتحاب خواهیم کرد.

سرمربی نساجی در خصوص داوری و همشهری بودن منصوریان با رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجدسلیمان توضیح داد: منصوریان که به تازگی هم الیت آسیا شده، اعتبار خودش را برای همشهری بودن با رضا مهاجری نمی‌گذارد. ما حرفه‌ای هستیم و اصلا به چنین مسائلی فکر نمی‌کنم.

وی در پایان گفت: ما با دل و جان برای هواداران می‌جنگیم و اصلا نمی دانم چرا در بازی فردا نیستند و امیدوارم 3 امتیاز را بگیریم و تقدیم آن‌ها کنیم. هواداران ما همیشه برای ما ستاره بودند و سعی می‌کنیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

  • منبع خبر : ورزش سه