منچستر سیتی بهترین تیم جهان نیست
منچستر سیتی بهترین تیم جهان نیست
پپ گواردیولا این نظر که منچسترسیتی بهترین تیم جهان است را رد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از ساکرنت، سیتی با پیروزی ۲-۰ مقابل برنتفورد در ورزشگاه اتحاد با ۱۲ امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.

۱۷ برد از ۱۹ بازی اخیر آن‌ها برای تیم گواردیولا باعث کسب چنین جایگاهی شده است اما مربی اسپانیایی اصرار دارد که قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان فصل گذشته به این معنی است که آن‌ها همچنان تیمی بهترین تیم جهان هستند.

گواردیولا گفت: نه، ما بهترین تیم جهان نیستیم. بهترین تیم چلسی است که قهرمان لیگ قهرمانان شده است. نکته مهم این است که سه روز دیگر به نوریچ می‌رویم و باید بازی را ببریم. این موضوع در مورد این که چه تیمی بهترین است، برای من مهم نیست. خوشحال باشید و سعی کنید هر روز بهتر بازی کنید و در پایان خواهیم دید کدام تیم قهرمان می‌شود.

او ادامه داد: ما در موقعیت خوبی هستیم، ۶۰ امتیاز در حال حاضر داریم. ما باید جواز حضور در لیگ قهرمانان [فصل آینده] را کسب کنیم زیرا این مهم‌ترین هدف است و سپس در چند بازی آخر برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگیم. این چیزی است که من فکر می‌کنم.

پیروزی سیتی مقابل برنتفورد باعث کسب ۳ امتیاز دیگر برای این تیم شد. آنها در مسیر کسب چهارمین عنوان قهرمانی در پنج سال گذشته باقی می‌مانند، اما گواردیولا مصمم است که رقابت هنوز به پایان نرسیده است. سرمربی سیتی گفت: “لیورپول دو بازی در پیش دارد و می‌تواند اختلاف را کم کند. سرمربی سیتی گفت: ۱۴ بازی دیگر وجود دارد.ببینید چه اتفاقی می‌تواند بیفتد، تاتنهام در خانه مقابل ساوتهمپتون شکست می‌خورد. همه رقابت‌های سختی دارند. در این مرحله مهم است که ۶۰ امتیاز داشته باشیم. این بدان معناست که ما تا کنون فوق‌العاده خوب عمل کرده‌ایم. سه روز، بعد یک بازی دیگر در نوریچ داریم. آن‌ها عملکرد خوبی دارند و سپس لیگ قهرمانان را شروع می‌کنیم.