مهران حاتمی: به جذب بازیکن خارجی فکر می‌کنیم
مهران حاتمی: به جذب بازیکن خارجی فکر می‌کنیم
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، حضور تیم‌های زیاد در لیگ را اتفاق خوبی دانست، به شرطی که باشگاه‌ها تا پایان کار در مسابقات حضور داشته باشند.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با  حاشیه ورزش ، درباره شرایط تیم شهرداری گرگان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال، توضیح داد: با توجه به تغییراتی که در تیم داشتیم، سعی کردیم برای جبران خسارات تمرینات را زود شروع کنیم. خوشبختانه در حال حاضر نیز شرایط تیم خوب است و راضی هستیم‌.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه شهرداری گرگان به فکر جذب بازیکن خارجی نیز هست؟ گفت: صد درصد به فکر این موضوع هستیم.

سرمربی شهرداری گرگان درباره افزایش تعداد تیم‌های لیگ برتر نیز گفت: به هر حال هر چقدر در لیگ تعداد بازی‌ها بیشتر باشد برای بسکتبال ما بهتر است، از نظر من اتفاق خوبی است.

حاتمی در پاسخ به این سوال که آیا او هم ظرفیت بسکتبال ایران را برای لیگی با ۱۶ تیم ناکافی می‌بیند؟ توضیح داد: به هر حال من امیدوارم باشگاه‌ها وقتی قدم به عرصه می‌گذارند، در کنار اول کار، آخر کار را هم در نظر بگیرند.

او افزود: از نظر من همه تیم‌ها و باشگاه‌ها باید با یک بودجه مناسب، متناسب با شأن خودشان، شأن سوپر لیگ و در شأن فدراسیون وارد مسابقات شوند. به هر حال همه می‌دانند که این مسابقات، میدان هزینه بری است.

حاتمی در پایان گفت: امیدوارم که همه تیم‌های شرکت‌کننده با قدرت تا پایان کار ادامه دهند و به جوانان میدان دهند. چیزی که هست من این اتفاق را تصمیم خوبی می‌بینم چون جوانان دیده می‌شوند.