نبود زمین چمن طبیعی برای تمرین فوتبالیست‌های ناشنوا!
نبود زمین چمن طبیعی برای تمرین فوتبالیست‌های ناشنوا!
تیم ملی فوتبال ناشنوایان در حالی خود را برای المپیک آماده می‌کنند که هنوز از یک زمین چمن طبیعی مناسب برای تمرین برخوردار نیستند.

به گزارش حاشیه ورزش ،قادر تیموری اظهار کرد: سومین اردوی آمادگی فوتبالیست‌های ناشنوا با حضور ۲۶ بازیکن در حالی در زمین شماره ۲ شیرودی در حال برگزاری است که به دلیل نامناسب بودن چمن، بازیکنان شرایط خوبی برای انجام تمرینات ندارند و این مساله سبب افت کیفیت و عملکرد آنها می‌شود.

وی گفت: برای آماده‌سازی بازیکنان جهت شرکت در المپیک ناشنوایان، ۱۰ مرحله اردو تا زمان اعزام تیم به برزیل پیش‌بینی شده که وضعیت بازیکنان در هر مرحله رو به پیشرفت است و از نظر بدنی و فنی شرایط بهتری نسبت به گذشته دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان تصریح کرد: در هر مرحله اردو که به مدت ۱۰ روز است، علاوه بر انجام تمرینات بدنسازی، کار با توپ و بهبود تکنیک و تاکتیک بازیکنان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است که سعی داریم در پایان ۱۰ مرحله اردو آمادگی، ۲۱ نفر از بهترین‌ها را برای المپیک شناسایی کنیم.

تیموری با اشاره به نبود زمین چمن طبیعی مناسب برای انجام تمرینات، خاطرنشان کرد: با وجود این که سومین اردوی‌ آمادگی فوتبالیست‌ها در زمین شماره ۲ شیرودی در حال برگزاری است، اما متاسفانه وضعیت این زمین برای انجام تمرینات مناسب نیست و کیفیت خوبی ندارد. امیدوارم در چند اردوی باقی مانده مشکل زمین مرتفع شود تا بازیکنان برای پیگیری تمرینات به خودباوری لازم برسند.

وی خاطرنشان کرد: بهترین عنوان تیم فوتبال ناشنوایان، نایب قهرمانی در المپیک ۲۰۰۴ ملبورن استرالیا است و از آن زمان به بعد نتوانسته‌اند جزو ۳ تیم برتر قرار بگیرند. تلاش ما بر این است که در این دوره نیز توریست نباشیم و نایب قهرمانی را دوباره در برزیل تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان از برزیل، اوکراین، آلمان و فرانسه به عنوان حریفان اصلی ایران در المپیک برزیل نام برد و افزود: هرچند با وجود این تیم‌ها شرایط برای کسب جایگاه کار سختی است، اما سکو را نیز به راحتی از دست نخواهیم داد.