هدف تیم هوادار بقا در لیگ است
هدف تیم هوادار بقا در لیگ است
مدیرعامل باشگاه هوادار می‌گوید این تیم چند بازیکن خاص را مد نظر دارد تا در فصل نقل‌وانتقالات جذب کند.

به گزارش حاشیه ورزش ، بهرام امیری درباره شرایط تیم فوتبال هوادار اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم هوادار از یک رده پایین‌تر به لیگ برتر آمده کسی روی این تیم برنامه‌ریزی نمی‌کرد و به عنوان تیم دست و پا بسته حساب می‌شد اما الان جایگاه خود را پیدا کرده و به عنوان حریفی سختکوش توانسته خودش را معرفی کند. خوشحالم در این مدت توانسته حق خودش را بگیرد و در جایگاه دهم جدول برسد.

وی افزود: چیزی که از روز اول مالکیت باشگاه ترسیم کرده این بود که تیم در لیگ برتر خود را حفظ کند و خوشحالیم تا هفته دوازدهم در این جایگاه قرار داریم و با تقویت تیم جایگاه بهتری خواهیم داشت.

او درباره نقل‌وانتقالات این تیم در نیم فصل هم گفت: آقای عنایتی مالک قبلی باشگاه با توجه به توان مالی یک تیم را جمع کردند و نفرات خوبی را به تیم آوردند و وقتی تیم در مسابقات شرکت کرد، دیدند که می‌توانند شرایط بهتری داشته باشند. الان چند بازیکن خاص مد نظر کادر فنی است که اگر آن‌ها را جذب کنیم، می‌توانیم بهتر کار کنیم.

امیری همچنین گفت: برای اینکه بگوییم مدعی هستیم زود است. نباید بگوییم تیم ما مدعی است و این حرف درست نیست. تیمی مدعی است که چندین سال برنامه‌ریزی دارد. ما برای امسال به بقا فکر کردیم و همین که توانستیم شگفتی ساز بشویم برای ما خوب است. برای فصل‌های آینده بیشتر از این تیم خواهیم شنید. امیدوارم فوتبال ما به بخش خصوصی اهمیت بدهد و قدر مالکین خصوصی را بدانیم.

وی درباره مصاف این تیم برابر نساجی در هفته سیزدهم لیگ برتر هم گفت: نساجی تیم با انگیزه‌ای است و مدیران خوبی دارد. خوشحالیم می‌توانیم بازی خوبی برابر آن‌ها انجام بدهیم.

مدیرعامل باشگاه هوادار درباره شرایط میزبانی این تیم در لیگ برتر هم گفت: مسئولان ورزشگاه انقلاب کرج استقبال خوبی از ما داشتند و با ما همکاری کردند. ما تیم تهرانی هستیم و به ما قول دادند در نیم فصل دوم ورزشگاه شهر قدس آمده شود که اگر این اتفاق رخ دهد در این ورزشگاه بازی می‌کنیم و در غیر این صورت باز هم به کرج خواهیم رفت.