همیشه حمایت‌ها از نفت‌مسجدسلیمان کم بوده است / لیگ جذاب‌تر می‌شود
همیشه حمایت‌ها از نفت‌مسجدسلیمان کم بوده است / لیگ جذاب‌تر می‌شود
کاپیتان دوم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: همیشه حمایت‌ها از نفت مسجدسلیمان کم بوده است ولی امیدوارم قول مسئولان برای حمایت عملی شود تا جایگاه خوبی برای مردم مسجدسلیمان رقم بزنیم.

فرید بهزادی‌کریمی در گفت‌وگو با حاشیه ورزش ، در ابتدا درباره تساوی نفت مسجدسلیمان برابر پیکان، اظهار کرد: می‌خواستیم با سه امتیاز از بازی خارج شویم اما در نهایت با یک امتیاز به مسجدسلیمان برگشتیم که البته برای‌مان بد هم نشد زیرا بازی خارج از خانه بود. این هفته نیز با تیم نفت بازی داریم که به نظرم آقای پورموسوی تیم بسیار خوبی دارد که قابل احترام است. امیدوارم در دربی خوزستان مقابل تیم پرطرفدار و خوب نفت آبادان بازی خوبی ارائه دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم تا جایگاه‌مان بهتر شود.

وی درباره حمایت‌ها از تیم نفت مسجدسلیمان نیز گفت: همیشه حمایت‌ها از نظر سخت‌افزاری و دیگر مسائل کم بوده است. البته قول‌هایی برای حمایت‌های بهتر و بیشتر داده شده است که امیدوارم عملی شود تا جایگاه خوبی برای مردم مسجدسلیمان رقم بزنیم. با بهتر شدن حمایت‌ها می‌توانیم امتیازات لازم را کسب کرده و گام رو به جلویی داشته باشیم. آقای فکری نیز شرایط خوبی برای نفت فراهم کرده است، در حالی که پیش از حضور او در تیم، شرایط‌مان داشت خطرناک می‌شد که با آمدن فکری وضعیت‌مان بهتر شد.

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه وقفه در لیگ کار را برای تیم ما که در حال خوب نتیجه گرفتن بود، سخت کرد، افزود: واقعا برای کادرفنی جدید، حفظ تیم در شرایط مسابقه سخت بود و حتی کار برای خود ما بازیکنان هم سخت است. به هر حال شرایط ایجاد شده به خاطر بازی‌های آسیایی نمایندگان ایران و تیم‌ملی در مقدماتی جام جهانی بود و فدراسیون هم چاره‌ای نداشت. ما هم باید از برنامه سازمان لیگ تبعیت و خودمان را در شرایط مسابقات حفظ کنیم.

وی در پایان نیز عنوان کرد: هر چه پیش می‌رویم، بازی‌های لیگ حساس‌تر می‌شود. خود ما نیز برای کسب یک جایگاه خوب تلاش می‌کنیم و مطمئنا لیگ در ادامه با توجه به رقابت تیم‌ها برای قهرمانی و سقوط نکردن، جذاب‌تر خواهد شد.