هیچ برنامه ورزش روستایی به تعویق نیفتاده است
هیچ برنامه ورزش روستایی به تعویق نیفتاده است
چون امکان درآمدزایی نداریم، شرایط فدراسیون به گونه ای است که حتی در پرداخت هزینه‌های جاری و حقوق کارمندان در مضیقه قرار داریم.

به گزارش حاشیه ورزش ،محمدتقی خراسانی درباره زمان برگزاری جام خوشه چین، اظهار کرد: متولی برگزاری جام خوشه چین وزارت ورزش و جوانان است و فدراسیون ورزش روستایی تنها هماهنگ کننده در اجرای این برنامه است. البته اعتبارات لازم برای برگزاری جام از سوی سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفته شده که ما منتظر تخصیص اعتبارات و مشخص شدن زمان و مکان برگزاری جام از سوی وزارت ورزش هستیم.

وی همچنین از برگزاری المپیاد خانه‌های ورزش روستایی برای نخستین بار در بهمن ماه و المپیاد دختران ورزش روستایی و عشایری خبر داد و گفت: المپیاد دختران ورزش روستایی در صورت تامین اعتبار با همکاری معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش برگزار خواهد شد، البته با توجه به کمبود اعتبارات، امیدوارم برنامه های پیش‌بینی شده قابلیت اجرایی داشته باشد.

خراسانی افزود: با توجه به این که نقش فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی حاکمیتی و اعتبارات آن وابسته به دولت است و امکان درآمدزایی نداریم، متاسفانه شرایط سختی برای برگزاری برنامه‌های پیش‌بینی شده داریم و حتی در پرداخت هزینه‌های جاری فدراسیون و حقوق کارمندان در مضیقه هستیم.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی در پایان پیرامون این پرسش که با توجه به مشکلات اعتباری فدراسیون، چند درصد در اجرای برنامه های پیش بینی شده موفق بودید، خاطرنشان کرد: با وجود کمبود اعتبارات، سعی کردیم برنامه‌های خود را با کیفیت هر چه بیشتر جلو ببریم و تا به امروز هیچ برنامه‌ای نداشتیم که به تعویق بیفتد.