واکنش‌ها به دیدار جنجالی: بزن بزن در ایتالیا!
واکنش‌ها به دیدار جنجالی: بزن بزن در ایتالیا!
درگیری بازیکنان دو تیم یوونتوس و اینتر واکنش رسانه‌های ایتالیا را به همراه داشته است.

به گزارش حاشیه ورزش

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا شب گذشته بین دو تیم اینتر و یوونتوس برگزار شد که در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

شاگردان مکس آلگری در آستانه کسب پیروزی بودند تا با خیالی راحت قدم به دیدار برگشت بگذارند اما روملو لوکاکو اجازه نداد این اتفاق رخ دهد و با گلی که در وقت‌های تلف شده از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند بازی را به تساوی کشاند.

شادی پس از گل این بازیکن و دعوت به سکوت هواداران یوونتوس بود که باعث شد جنجالی در زمین شکل بگیرد و داور هم با نشان دادن کارت زرد دوم به لوکاکو، او را از زمین بازی اخراج کند.

اما این پایان کار نبود و این درگیری پس از سوت پایان بازی به دعوایی تمام عیار تبدیل شد تا کوادرادو و سمیر هاندانوویچ هم با کارت قرمز داور جریمه و از حضور در بازی برگشت محروم شوند.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت با انتشار تصویر درگیری لوکاکو و کوادرادو از تیتر « کوپا رینگ» استفاده کرد تا این دیدار حساس جام حذفی را به رینگ بوکس تشبیه کرده باشد.

روزنامه کوریره دلو اسپورت هم عکس روی جلدش را به درگیری بازیکنان اینتر و یووه اختصاص داد و نوشت: «بزن بزن در ایتالیا». آنها همچنین به اخراج سه بازیکن در نتیجه درگیری شدید دو تیم و تاثیر آن روی بازی برگشت اشاره کردند.