واکنش آلگری بعد از حذف تلخ یووه
واکنش آلگری بعد از حذف تلخ یووه
سرمربی یوونتوس بعد از شکست برابر بنفیکا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مدیاست، یوونتوس در دیدار برگشت برابر بنفیکا با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و همین کافی بود تا این تیم از مرحله گروهی حذف شود. آلگری بعد از بازی این‌گونه به شکست تیمش واکنش نشان داد: شرایط برای ما بسیار سخت شد. برای پیروزی باید بسیار بهتر از این ظاهر می شدیم که متاسفانه این‌گونه نشد. اکنون یک بازی مهم برابر پاری سن ژرمن داریم که باید در آن به پیروزی برسیم تا حداقل راهی لیگ اروپا شویم در غیر این صورت همه چیز را می بازیم.

او ادامه داد: خط دفاعی در این بازی خوب ظاهر نشد. ما از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم و به همین خاطر بسیار ناامید و عصبانی هستیم. من این را یک ناکامی بزرگ نمی دانم. به هرحال در فوتبال امکان شکست وجود دارد با این حال بسیار عصبی و متاسف هستیم. اکنون دیگر باید روی لیگ و البته بازی برگشت برابر پاری سن ژرمن تمرکز کنیم چرا که حداقل باید راهی لیگ اروپا شویم.

آلگری در انتقاد از تیمش گفت: ما گل تساوی را زدیم اما بلافاصله دوباره دروازه ما باز شد و این اصلا پذیرفتنی نیست. ما خودمان کارمان را سخت کردیم. ولاهوویچ دو فرصت خوب گلزنی داشت که از دست داد. ما با نتیجه ۴ بر ۱ عقب افتادیم و طبیعی است که برگشت در چنین بازی سخت باشد. این حذف بسیار تلخ بود. به هر حال باید آن را فراموش کرد و ادامه فصل را با جدیت بیشتری دنبال کنیم. باید این شکست و حذف را قبول کرد.

او در پایان گفت: نیم فصل برای یوونتوس اصلا خوب نبوده است چرا که از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم و در لیگ هم جایگاه خوبی نداریم. باید ادامه فصل را با جدیت و تلاش بیشتری دنبال کنیم. ما اشتباهات زیادی داشته ایم با این حال از عملکرد بازیکنان جوان راضی هستم. آنها خوب بازی کردند.

در این گروه بنفیکا و پاری سن ژرمن ۱۰ امتیازی هستند و صعود خود را به دور بعد قطعی کرده اند.