واکنش فلیک به عملکرد درخشان آلمان در دومین بازی با
واکنش فلیک به عملکرد درخشان آلمان در دومین بازی با
سرمربی تیم ملی آلمان پیروزی پرگل برابر ارمنستان را گام بلندی برای پیشرفت تیم تحت هدایت خود دانست.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از بیلد، تیم ملی فوتبال آلمان توانست با هدایت هانسی فلیک به صدر جدول گروه راه یابد. آلمان با نتیجه ۶ بر صفر ارمنستان را شکست داد. سرژ گنابری وینگر بایرن مونیخ و شاگرد سابق فلیک در این تیم در دقایق ۶ و ۱۵، رویس در دقیقه ۳۵، ورنر در دقیقه ۴۵، هافمن در دقیقه ۵۲ و آدیمی ۱+۹۰ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

افلیک که دومین حضور خود را روی نیمکت آلمان با برد به پایان رساند، بعد از این دیدار گفت: عملکرد تیمم را در این دیدار دوست داشتم. این گام بعدی بود که برداشتیم. فلیک تاکید کرد که تیم می تواند از عملکرد خود خوشحال باشد اما تیم باید به دنبال تمرکز مجدد روی بازی ایسلند باشد.

فلیک بسیار خوشحال بود که این فرصت را داشت تا در مرسدس بنز آرنا در اشتوتگارت در مقابل جمعیتی با تعداد مناسب بازی کند. او گفت: خوشحالم که بعد از مدت ها تماشاگران خوبی از بازی تیم ملی آلمان دیدن کردند و این انگیزه مضاعفی به ما داد تا بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم و پیروز شویم. باید این روند را ادامه دهیم و بدانیم که بازی مهمی برابر ایسلند در پیش داریم و پیروزی در آن دیدار می تواند کمی استرس را از روی ما بردارد