پرتابگر پارالمپیکی: از این که در لیست نفرات اعزامی به توکیو قرار نگرفتم تعجب کردم
پرتابگر پارالمپیکی: از این که در لیست نفرات اعزامی به توکیو قرار نگرفتم تعجب کردم
پرتابگر پارالمپیکی گفت: ۴ سال است که در پرتاب وزنه رنکینگ اول جهان و آسیا را دارم، حال نمی دانم چرا برای قرار گرفتن در لیست نفرات اعزامی به توکیو باید ۲۵ خرداد دوباره در رکوردگیری شرکت کنم.

مهدی اولاد در گفت و گو با حاشیه ورزش، اظهار کرد: واقعا نمی دانم چرا بعد از ۲ سال حمایت و اردونشینی، به خاطر یک آسیب دیدگی که آن هم با صلاحدید پزشک کمیته ملی پارالمپیک در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب شرکت نکردم، در لیست دوومیدانی کاران اعزامی به توکیو قرار نگرفتم و باید ۲۵خرداد مجددا در رکوردگیری دیگری که بین من و نورمحمد آروخی در پرتاب وزنه برگزار خواهد شد، شرکت کنم.

وی گفت: از سال ۲۰۱۸ تا امروز در پرتاب وزنه رنکینگ اول دنیا و در دیسک سوم جهان را دارم و در هر دو رشته نفر اول آسیا هستم، حال اگر نفرات انتخاب شده برای توکیو مطابق با مصوبه کمیته
ملی پارالمپیک باشند باید من هم در لیست نفرات اعزامی قرار می گرفتم، نه این که برای انتخاب باید در رکوردگیری دیگری شرکت کنم، واقعا از تصمیم گرفته شده تعجب کردم و نمی دانم این تصمیم بر چه اساس و معیاری بوده است.

اولاد خاطرنشان کرد: این نوع تصمیم گیری فقط برای ورزشکار تنش و استرس ایجاد می کند. در حقیقت من با شخص آروخی حریفم در پرتاب وزنه برای رقابت جهت اعزام به توکیو مشکل ندارم. فقط معتقدم این نوع تصمیم گیری منطقی نیست.

وی در پایان افزود: در ۳ ماهی که تا بازیهای پارالمپیک باقی مانده با این نوع تصمیم گیریها به جای حمایت از ورزشکار، تنش و استرس ایجاد می کنند که درست نیست. به هر صورت تلاشم بر این است که با جدیت تمرینات خود را پیگیری و ۲۵ خرداد بار دیگر برتری خود را ثابت کنم تا برای نخستین بار در پارالمپیک حضور پیدا کنم‌.