چرا مهاجم هلندی ایران را ترک کرد؟
چرا مهاجم هلندی ایران را ترک کرد؟
ماجرای جدایی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی از پرسپولیس هنوز هم ابهام‌های زیادی دارد.

به گزارش حاشیه ورزش یورگن لوکادیا بعد از درخشش در پرسپولیس به صورت ناگهانی از این تیم جدا شد و ایران را ترک کرد. فسخ غیرقانونی و غیرموجه این بازیکن باعث شد تا باشگاه پرسپولیس از این بازیکن شکایت کند و در نهایت با تلاش باشگاه پرسپولیس این بازیکن محکوم به پرداخت جریمه به باشگاه پرسپولیس شد. اگر جریمه مشخص شده توسط لوکادیا به باشگاه پرسپولیس پرداخت نشود، این بازیکن از بازی کردن محروم خواهد شد و هیچ تیمی امکان عقد قرارداد با او را نخواهد داشت.

به طور کلی ماجرای جدایی لوکادیا از پرسپولیس خیلی عجیب بود و هنوز هم سؤال‌های بی‌پاسخ بسیاری در این خصوص وجود دارد. هواداران پرسپولیس هم هنوز علت اصلی جدایی ستاره تیم‌شان را نمی‌دانند و مدام در این خصوص از لوکادیا سوال می‌پرسند. مهاجم هلندی در این مدت از پیام‌های هواداران پرسپولیس در امان نبود و هنوز هم این ماجرا ادامه دارد. لوکادیا که به شدت از حکم صادر شده علیه‌اش شاکی است و واکنش تندی هم به این موضوع داشت، با یکی از هواداران پرسپولیس در X (توییتر سابق) دچار درگیری لفظی شد

این هوادار پرسپولیس که هنوز هم از نحوه جدایی لوکادیا ناراحت بود صحبت‌هایی در این خصوص مطرح کرد و از لوکادیا خواسته بود دلیل ترک ایران را توضیح دهد. واکنش ستاره هلندی اما اصلا جالب نبود و پاسخ تندی به این هوادار پرسپولیس داد. پاسخی که اهانت هم در آن دیده می‌شد و اصلا رفتار مناسبی از سوی یک بازیکن حرفه‌ای نبود. لوکادیا در پاسخش به هوادار پرسپولیس مدعی شد که از سوی دولت هلند به او دیگر شهروندان این کشور گفته شد که ایران را ترک کنند. لوکادیا مدعی شد در ایران احساس امنیت نمی‌کرده و به همین خاطر قراردادش را فسخ و برای همیشه از ایران رفت.

منبع :خبرورزشی 

  • منبع خبر : خبر ورزشی