ژکو: توانایی‌هایم فراتر از گل زدن است
ژکو: توانایی‌هایم فراتر از گل زدن است
ادین ژکو، مهاجم اینترمیلان، در پایان بازی با میلان تاکید کرد که اطلاعی از آینده‌اش ندارد و باید از باشگاه در این مورد سوال شود.

به گزارش حاشیه ورزش

اینترمیلان موفق شد با گل‌های ادین ژکو و هنریک میخیتاریان دیدار رفت مرحله نیمه نهایی مقابل میلان را 2-0 پیروز شود. مهاجم بوسنایی اینتر با زدن گل اول تیمش در این دیدار یک بار دیگر نشان داد که با وجود 37 سال سن می‌توان روی او در بازی‌های بزرگ حساب باز کرد.

اولین سوال از ژکو بعد از پایان بازی با میلان در مورد سن او بود که خبرنگاران به شوخی از او پرسیدند و مهاجم اینتر در پاسخ گفت: “دفعه قبل چند گفتم؟ آهان آره هنوز 37 سال سن دارم، اما هنوز احساس خوبی دارم.”

ژکو با ابراز رضایت از عملکرد خود مقابل میلان گفت: “امروز روحیه و شادابی بیشتری داشتم. شاید دلیلش استراحت‌های اخیری بود که داشتم. نه فقط من، بلکه همه اعضای تیم، با همه توان تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند؛ چون که قرار نیست هر سال در نیمه نهایی چمپیونزلیگ باشیم. ما از آغاز تا پایان بازی تمرکز خود را حفظ کردیم و پاداش آن را با پیروزی گرفتیم.”

مهاجم اینتر که امروز به روملو لوکاکو در ترکیب اصلی ترجیح داده شده بود معتقد است که چیزی بیش از گلزنی برای تیمش به ارمغان می‌آورد: “گاهی وقت‌ها شما نمی‌توانید گلزنی کنید، ولی مردم فقط در مورد گل صحبت می‌کنند. با این وجود، من چیزی فراتر از گل برای تیم به ارمغان می‌آورم. من بازیکنی هستم که سخت برای هم‌تیمی‌هایم کار می‌کنم. امشب در کنار گل زدن کارهای مهم دیگری هم برای تیم انجام دادم.”

از ژکو پرسیده شد که آیا با توجه به پایان قراردادش در پایان فصل جاری قصد تمدید دارد یا خیر، که او با یک چشمک جواب داد: “نمی‌دانم! باید از باشگاه بپرسید.”