کار سخت تیم بسکتبال با ویلچر ایران در پارالمپیک توکیو
کار سخت تیم بسکتبال با ویلچر ایران در پارالمپیک توکیو

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر درباره همگروهی ایران با آمریکا، بریتانیا، آلمان، استرالیا و الجزایر در پارالمپیک توکیو گفت: هر چند با تیم های برتر دنیا همگروه شدیم اما ناامید نیستیم و برای کسب بهترین نتیجه در توکیو تلاش خواهیم کرد. عباس آقا کوچکی در گفت و گو با حاشیه ورزش، اظهار کرد: هر […]

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر درباره همگروهی ایران با آمریکا، بریتانیا، آلمان، استرالیا و الجزایر در پارالمپیک توکیو گفت: هر چند با تیم های برتر دنیا همگروه شدیم اما ناامید نیستیم و برای کسب بهترین نتیجه در توکیو تلاش خواهیم کرد.

عباس آقا کوچکی در گفت و گو با حاشیه ورزش، اظهار کرد: هر چند از ابتدای شروع بازیها در پارالمپیک توکیو به دلیل همگروهی با تیم های برتر دنیا، کار سختی را پیش رو خواهیم داشت، اما بازیکنان ما نیز از پتانسیل بالایی برخوردارند و با برنامه ریزی که پیش بینی کردیم امید به کسب بهترین نتیجه و نیم نگاهی هم به سکو در توکیو خواهیم داشت.

وی همچنین زمان برگزاری اردوی سوم تیم ملی بسکتبال با ویلچر را از یکم تا ۱۲ خرداد در مشهد عنوان کرد و گفت: پس از پایان اردوی دوم که تا ۱۲ اردیبهشت ادامه داشت به مدت ۱۶ روز تمرینات بین اردویی در قالب بدنسازی و کار با توپ به بازیکنان تا زمان شروع اردو ارایه دادیم که موظف بودند هر روز تمرینات خود را به صورت منظم پس از فیلمبرداری به ما ارسال کنند تا در جریان وضعیت بازیکنان حتی در خارج از اردو نیز قرار بگیریم که البته تمرینات بین اردویی تا به امروز نتیجه بخش و راضی کننده بود.

آقا کوچکی خاطرنشان کرد: تلاش بر این است تا بازیکنان را در اردوی سوم از نظر آمادگی جسمانی، تکنیکی و کارهای گروهی تاکتیکی به سطح آمادگی مطلوبی برسانیم تا در اردوی چهارم که لژیونرها به تیم اضافه می شوند، کار تیمی را شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در پایان پیرامون این پرسش که آیا بازیکنان از نظر تجهیزات با مشکل خاصی مواجه هستند یا خیر، گفت: در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد. البته با همکاری فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک قرار است ویلچرهایی که نیاز به بازسازی دارند، قبل از اعزام بازیکنان به بازیهای پارالمپیک توکیو، ویلچرهای مدرن و استاندارد که از تولید داخلی است تهیه و در اختیار بازیکنان گذاشته شود.