کاپ ایتالیا برای یاران عبادی‌پور از دست رفت
کاپ ایتالیا برای یاران عبادی‌پور از دست رفت
تیم والیبال میلانو با قبول شکست در مرحله نیمه‌نهایی کاپ ایتالیا از گردونه مسابقات حذف شد.

به گزارش حاشیه ورزش

درجریان مرحله نیمه‌نهایی کاپ ایتالیا، دو تیم والیبال ترنتینو و میلانو به مصاف هم رفتند که این بازی حساس با نتیجه ۳ بر ۲ به سود حریف میلانو به اتمام رسید.

میلانو که از حضور میلادعبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بهره می‌برد، در این رقابت کار خود را خوب آغاز کرد. یاران عبادی‌پور در این رقابت با نتیجه ۲ بر صفر از حریف پیش افتادند اما آن‌ها موفق نشدند نتیجه را حفظ کنند تا این رقابت با شکست میلانو به اتمام برسد.

در این رقابت، یاران عبادی‌پور با نتایج ۳۵ بر ۳۳ و ۲۵ بر ۲۲ از حریف پیش بودند اما ترنتینو به بازی کامبک زد و توانست با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۹ به پیروزی برسد تا نتیجه این رقابت حساس ۳ بر ۲ به سود ترنتینو شود.

در این رقابت ۲ ساعت و ۶ دقیقه‌ای، میلاد عبادی پور به میدان رفت و ۶ امتیاز برای تیمش کسب کرد. ملی پوش والیبال ایران ۵ امتیاز از حمله و یک امتیاز از سرویس برای تیمش پوئن کسب کرد.

یوکی ایشیکاوا، ستاره ژاپنی میلانو و هم تیمی عبادی‌پور در این رقابت بهترین بازیکن تیمش نام گرفت چرا که این ستاره نام آشنا والیبال جهان توانست ۲۱ امتیاز برای تیمش کسب کند. در طرف مقابل ماتی کازیسکی با کسب ۲۷ امتیاز بهترین بازیکن ترنتینو و زمین نام گرفت.

با این شکست، میلانو از کاپ ایتالیا کنار رفت تا حریف با کامبک زیبا به مرحله بعدی این مسابقات برسد.