کریم انصاری‌فرد: تیم ملی را تخریب نکنید
کریم انصاری‌فرد: تیم ملی را تخریب نکنید
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که همه بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند

به گزارش حاشیه ورزش کریم انصاری‌فرد  درباره شرایط خود در تیم اومانیای قبرس و اینکه آیا از این شرایط راضی است یا خیر؟ اظهار کرد: ابتدا جا دارد پیروزی با ارزش تیم ملی نوجوانان را مقابل برزیل تبریک جانانه بگویم و امیدوارم بتوانند این روند را ادامه بدهند. به آقای عبدی و بازیکنان با غیرت ایران که با امکانات نابرابر توانستند به این پیروزی بزرگ برسند تبریک و خدا قوت می‌گویم و امیدوارم باز هم شاهد این موفقیت‌ها باشیم. بازیکنان تیم ملی نوجوانان در ابتدای راه هستند و قطعا با توانمندی بالایی که دارند می‌توانند این مسیر را با موفقیت هر چه بیش‌تر ادامه بدهند.

این مهاجم آمونیای قبرس، ادامه داد: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی دارم. ما بعد از این که سال گذشته در لیگ قبرس قهرمان شدیم، امسال از اول فصل در بازی‌های اروپایی بودیم اما در آخرین بازی پلی‌آف متاسفانه بعد از اخراجی که داشتیم ۱۰ نفره شدیم و باختیم و بازی‌های اروپایی را برای این فصل از دست دادیم اما الان شرایط تیم‌مان خیلی خوب است و در بالای جدولیم و با ۴ اختلاف امتیاز با صدر در کورس قهرمانی هستیم و یکی از مدعیان لیگ قبرس به شمار می‌رویم.

انصاری فرد افزود: شرایط من هم خیلی خوب است. در تمام بازی‌ها به میدان رفتم و با گل یا پاس گل توانستم مثمرثمر باشم. همیشه سعی‌ام بر این بوده که وظیفه تیمی‌ام را به بهترین شکل انجام دهم و خدا را شکر شرایطم تا به الان خیلی خوب بوده است.

منبع :ایسنا 

  • منبع خبر : ایسنا