کمالوند این فرصت ویژه را از دست نمی‌دهد
کمالوند این فرصت ویژه را از دست نمی‌دهد
خیبر خرم آباد به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر این هفته مقابل صدرنشین مسابقات به میدان می‌رود.

به گزارش حاشیه ورزش

نماینده لرستان که در چند سال گذشته نتوانست به لیگ برتر صعود کند، امسال با هدایت فراز کمالوند یکی از مدعیان اصلی محسوب می‌شود. کمالوند که با 3 تیم استقلال اهواز، شیرین فراز کرمانشاه و تراکتور تبریز سابقه صعود به لیگ برتر را دارد، حالا در زادگاه خود در جست‌وجوی افتخار جدیدی است.

خیبر از ابتدای فصل جاری خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی معرفی کرد و حالا با 41 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سایپا در رده سوم جدول قرار گرفته است. از آنجایی که تقریبا صعود شمس آذر قزوین صدرنشین به لیگ برتر قطعی شده، حالا سایر تیم‌ها برای قرار گرفتن در رده دوم و صعود تلاش می‌کنند.

خیبر این هفته یک بازی بسیار حساس در قزوین مقابل شمس آذر خواهد داشت. شاگردان کمالوند در شرایطی فردا (چهارشنبه) مقابل تیم سعید دقیقی قرار می‌گیرند که در بازی رفت برد پرگلی را مقابل این تیم کسب کردند و حالا امیدوارند باز هم بتوانند از سد صدرنشین بگذرند.

نکته قابل توجه درباره خیبر رکورد نباختن این تیم مقابل بالانشینان جدول رده‌بندی است. از جمع 6 تیم بالایی جدول رده‌بندی، تیم تحت هدایت کمالوند به هیچ کدام از 5 تیم دیگر بالانشین نباخته و بی‌شک دوست ندارد در بازی فردا نیز این رکورد خراب شود. بی‌تردید اعضای نماینده لرستان انگیزه زیادی مقابل صدرنشین لیگ دسته اول دارند و با تمام وجود فردا به میدان خواهند رفت تا بتوانند ضمن حفظ رکورد نباختن به بالانشینان، شانس خود برای صعود به لیگ برتر را افزایش بدهند.