کونته: ریچارلیسون مغرور بود و عذرخواهی کرد
کونته: ریچارلیسون مغرور بود و عذرخواهی کرد
آنتونیو کونته انتقادات تندی را که ریچارلیسون از او کرده بود را بی‌پاسخ نگذاشت.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از دیلی استار، تاتنهام در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه خانگی خود از میلان پذیرایی کرد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی در حالی برگزار شد که جدال رفت دو تیم در ایتالیا با پیروزی یک بر صفر میلان به پایان رسید. ریچارلیسون در حالی که تنها ۲۰ دقیقه تا پایان این بازی فرصت باقی مانده بود به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت اما نتوانست گلزنی کند.

او بعد از این دیدار در صحبت هایی گفت: این فصل افتضاح بود. من می خواهم بیشتر بازی کنم. انتخاب های کونته را اصلا درک نمی کنم.

اکنون آنتونیو کونته در پاسخ به این صحبت ها گفت: او درست می‌گوید. او با ما خوب شروع کرد، سپس مصدوم شد. به جام جهانی رفت و یک مصدومیت جدی دیگر برای او رخ داد. خیلی صادقانه گفت فصلش خیلی خوب نبود اما هنوز فصلش تمام نشده است اگر لیاقت بازی را داشته باشد به او فرصت می دهم.

فکر می کنم آن پسر متوجه شده که اشتباه کرده چون وقتی مداوم می گویید “من، من، من” و نه “ما”، به این معنی است که شما فقط به خود فکر می کنید و خودخواه هستید. اگر می‌خواهیم چیز مهمی به دست بیاوریم و برای چیز مهمی بجنگیم باید بگوییم «ما». اگر بگوییم “من، من، من” فقط به خود فکر می کنیم. او فهمید و عذرخواهی کرد.

اسپرز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و این هفته پس از رویارویی با میلان در مرحله یک هشتم نهایی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

او در بخش بعدی صحبت های خود گفت: مدت زیادی است که می گویم به زمان نیاز داریم و باید صبور باشیم. اینجا انگار جایی برای صبر نیست یا شاید مردم نمی خواهند واقعیت را بپذیرند. اگر کسی نمی‌خواهد این را بفهمد، قطعاً در مورد آینده‌ام صحبت نمی‌کنم، زیرا باشگاه به خوبی شرایط من و افکار من را در این مورد می‌داند. ما نمی توانیم معجزه کنیم.