اقدام جالب یحیی در دیدار دوستانه پرسپولیس
اقدام جالب یحیی در دیدار دوستانه پرسپولیس
یحیی گل‌محمدی مثل رسول خطیبی یک کاپیتان جوان برای تیمش در دیدار دوستانه انتخاب کرد.

به گزارش حاشیه ورزش تیم‌های پرسپولیس و پیکان در سومین مسابقه تدارکاتی پیش فصل خود روز گذشته در ورزشگاه دستگردی تهران مقابل هم قرار گرفتند که جدا از نتیجه این مسابقه با برتری سرخ‌پوشان، کاپیتان‌های انتخاب شده توسط یحیی گل‌محمدی و رسول خطیبی جلب توجه زیادی کردند.

یحیی گل‌محمدی با وجود اینکه در ترکیب اولیه تیمش مهره‌های با تجربه‌ای مثل علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سروش رفیعی، سعید صادقی و … حضور داشت، اما تصمیم گرفت با توجه به جوان بودن تیم حریف و کاپیتان کم نام و نشانی که تیم رسول خطیبی دارد، او هم ستاره جوان خود را به‌عنوان کاپیتان معرفی کند.

محمد عمری، پدیده فصل گذشته لیگ برتر که ۲۳ سال سن دارد، قبل از شروع دیدار تدارکاتی مقابل پیکان به وسط زمین در کنار تیم داوری رفت و از پیکان هم امیر غلامی، بازیکن چپ‌پا و ۲۵ ساله این تیم با نظر خطیبی وظیفه کاپیتانی را برعهده داشت؛ بازیکنی که در هفته دوم سال قبل با پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود و احتمالا سرمربی خودروسازان برای افزایش روحیه و بازگرداندن این بازیکن به شرایط بازی چنین تصمیمی گرفته است.

عمری برای نخستین بار تجربه کاپیتانی پرسپولیس را در این دیدار تدارکاتی به دست آورد و برای امیر غلامی نیز چنین شرایطی در پیکان به وجود آمد.

منبع : شهر خبر

  • منبع خبر : شهرخبر