این مدافع تاتنهام شیطانی دفاع می‌کند
این مدافع تاتنهام شیطانی دفاع می‌کند
جیمی ردنپ سبک دفاع کریستین رومرو را در جریان شکست 4-3 تاتنهام مقابل لیورپول به شدت محکوم کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

تاتنهام یک هفته بعد از شکست سنگین 6-1 مقابل نیوکسل شب گذشته نیز در عرض 15 دقیقه 3 گل از لیورپول خورد. این بار اما خبری از شکست تحقیر آمیز نبود و تاتنهام در نهایت با نتیجه 4-3 کار را به شاگردان یورگن کلوپ واگذار کرد.

رومرو در دقیقه 15 بازی با لیورپول با یک تکل بی محابا و ناشیانه باعث سرنگونی کودی خاکپو در داخل محوطه جریمه تاتنهام شد تا یک پنالتی به حریف هدیه دهد. محمد صلاح این پنالتی را به گل سوم لیورپول تبدیل کرد تا مدافع تاتنهام با انبوهی از انتقادات مواجه شود.

جیمی ردنپ که سابق بازی در هر دو تیم تاتنهام و لیورپول را دارد یکی از منتقدین رومرو بود که با زیر سوال بردن سبک بازی او مدعی شد که این بازیکن با تصمیمی اشتباه در لحظات حساس بازی با لیورپول تیمش را به دردسر انداخته است.

ردنپ در گفت و گو با اسکای اسپورت خطای پنالتی رومرو را بی مورد و اشتباه دانست: “هیچ صحنه خطرناکی در آن لحظه وجود نداشت ولی با این وجود رومرو تصمیمی عجولانه و اشتباه گرفت. در این صحنه بازی خوب کودی خاکپو و سپس ضربه شجاعانه محمد صلاح را شاهد بودیم.”

از نظر ردنپ سبک دفاع رومرو شیطانی است: “من عملکرد دفاعی رومرو را در 4-5 بازی گذشته تاتنهام دیده ام. او شیطانی دفاع می کند و تصمیمات درستی نمی گیرد.”

ستاره سابق تاتنهام در ادامه انتقاداتش از رومرو گفت: “او با این سبک مدعی است که توپ می گیرد اما در واقع این کار را انجام نمی دهد. رومرو در حال حاضر با تصمیمات اشتباه خود تیمش را به دردسر می اندازد.”

تاتنهام برای فرار از شکست سنگین مقابل لیورپول با 5 دفاع بازی را شروع کرد اما شاگردان یورگن کلوپ در عرض تنها 15 دقیقه 3 بار به گل رسیدند. هری کین پیش از پایان نیمه اول یکی از گل های خورده را جبران کرد و تاتنهام با گل دقیقه 77 سون هیونگ مین اختلاف را به حداقل رساند. در ادامه بازی ریچالیسون گل تساوی را در دقیقه 3+90 زد اما یک دقیقه بعد دیه‌گو ژوتا گل چهارم را برای لیورپول زد تا تیمش را به بردی شیرین برساند.