برتری تیم بسکتبال سه‌نفره ایران برابر ژاپن
برتری تیم بسکتبال سه‌نفره ایران برابر ژاپن
تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در بازی‌های آسیایی برابر ژاپن به برتری دست یافت و صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد

به گزارش حاشیه ورزش به هانگژو، تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران با شکست ژاپن مسیر خود را برای صعود به دور دوم بازی‌های آسیایی قطعی کرد.

این تیم که با ترکیب علیرضا شریفی،احسان دلیرزهان، محمد رحیمی و امیر حسین یازرلو در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی شرکت کرده بعد از باخت برابر کره جنوبی و برد مقابل مالدیو، در سومین دیدار به مصاف ژاپن رفت که با برتری نمایندگان ایران همراه بود.

در این جدال تماشایی تیم بسکتبال سه‌نفره ایران با نتیجه ۲۲ بر ۱۳ پیروز شد.

پیروزی تیم ملی بسکتبال سه نفره مقابل ژاپن با پرتاب دو امتیازی احسان دلیرذهان به دست آمد. دلیرذهان بعد از این پیروزی گفت: یک باخت بد مقابل کره‌جنوبی داشتیم. کره تیم خیلی خوبی نبود اما ما اشتباهات زیادی داشتیم. با کمک لوکا کاروالیو سرمربی تیم ملی ضعف هایمان را برطرف کردیم و برای تقابل با ژاپن آماده بودیم. نتیجه تلاش‌هایمان را امروز دیدیم. می‌دانستیم این بازی برایمان سرنوشت‌ساز است. خدا را شکر بازی را بردیم و هدف همه ما رفتن روی سکوی بازی‌های آسیایی است. قدم به قدم پیش می‌رویم تا به سکو برسیم.

کاپیتان تیم ملی همچنین در خصوص بازی بعدی با ترکمنستان و شانس صعود به مرحله بعد اظهار داشت: تیم خیلی خوبی داریم و از نظر فیزیکی و تکنیکی از  حریفان بهتریم. برای سکو می‌جنگیم و امیدوارم به این هدف برسیم. ترکمنستان تیم خوبی است اما در مصاف با ژاپن با اینکه چند امتیاز پیش بودند ولی به ژاپن باختند. ترکمنستان فیزیکی است و بازی سختی داریم. برای برد به زمین می رویم تا با صعود به دور بعد کار را تمام کنیم.

  • منبع خبر : ایرنا