تبریک مسئول قطری به ایران برای صعود به جام جهانی
تبریک مسئول قطری به ایران برای صعود به جام جهانی
کمتر از ۳۰۰ روز مانده به جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲، استادیوم ها و سایر امکانات زیرساختی تکمیل شده اند زیرا قطر در انتظار ۱.۵ میلیون هوادار برای جشن فوتبال است که از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر برگزار می شود.

به گزارش حاشیه ورزش  و به نقل از تایمز، خالد مولوی معاون مدیرکل، بازاریابی و ارتباطات کمیته عالی میزبانی قطر در حاشیه مراسم برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی پس از کسب جواز حضور در این مسابقات با رسانه ها گفت و گو کرد. او ضمن تاکید بر آمادگی قطر برای میزبانی مسابقات، از هواداران خواست که بیایند و از این کشور لذت ببرند.

او در ابتدا گفت: مایلم  به مردم ایران و کره برای راهیابی به جام جهانی فوتبال تبریک بگویم. من می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از تمام جهان دعوت کنم تا بیایند و از قطر ۲۰۲۲ لذت ببرند، جایی که قول می‌دهیم با ارائه یکی از بهترین رویدادهای تاریخ در جام جهانی فوتبال، تاریخ سازی کنیم.

این مقام رسمی فدراسیون فوتبال قطر همچنین خاطرنشان کرد: ورزشگاه لوسیل که میزبان فینال جام جهانی است آماده است و به زودی افتتاح خواهد شد. او در همین رابطه گفت:‌ افتخار می کنم که یک سال مانده به این رویداد، ما رسما اعلام کردیم که تمام ورزشگاه ها تکمیل و آماده شده است. بیشتر زیرساخت های ما تکمیل شده است.

در همین حال، در حالی که کشورهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۶، کانادا، ایالات متحده آمریکا و مکزیک به مرحله نهایی نزدیک شده اند، مولوی گفت که حضور هر سه کشور در قطر ۲۰۲۲ بی سابقه خواهد بود. این یک فرصت عالی برای برجسته کردن نقش قطر در آن کشورها خواهد بود. او گفت: حضور آنها در قطر فرصتی عالی برای آنها خواهد بود تا از تجربه حضور با هم در یک جام جهانی لذت ببرند. من فکر نمی کنم که قبلا چنین اتفاقی افتاده باشد. مولوی گفت که حضور هر سه آنها که میزبان جام جهانی بعدی خواهند بود، به ما نشان می‌دهد که چه چیزی را آماده می‌کنیم و برای ارائه آن تلاش می‌کنیم.

تاکنون ۱۵ کشور از جمله قطر میزبان به جام جهانی راه یافته اند. فیفا اخیرا اعلام کرد که بیش از ۱.۲ میلیون بلیت توسط هواداران در سراسر جهان در ۲۴ ساعت اول دوره اولیه فروش بلیت درخواست شده است. هواداران بیش از ۱۴۰۰۰۰ بلیت برای فینال و بیش از ۸۰۰۰۰ بلیط برای بازی افتتاحیه سفارش داده اند.

انتهای پیام