خوشحالی فیلیپه کایسدو از حضور در تیم اینتر
خوشحالی فیلیپه کایسدو از حضور در تیم اینتر
فیلیپه کایسدو از اینکه بار دیگر شاگرد سیمونه اینزاگی شده است ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از فوتبال ایتالیا، فیلیپه کایسدو خرید جدید تیم اینتر برای فصل جدید است. این بازیکن در اینتر پیراهن شماره ۸۸ را بر تن خواهد کرد و از سیمونه اینزاگی مربی قدیمی خود در لاتزیو به خاطر این فرصت تشکر کرد. بازیکن جدید نراتزوری در نشست خبری گفت: افتخار می‌کنم که اولین اکوادوری در اینتر هستم.

این مهاجم پس از مدت ها کار با اینزاگی در لاتزیو، این فصل در جنوا حضور داشت ولی با جدایی از این تیم راهی اینتر شد تا برای فصل جدید در این تیم حضور داشته باشد. من مشتاقم که خوب کار کنم و اول از همه باید از مربی تیمم اینزاگی تشکر کنم زیرا او هر کاری کرد تا من را به اینجا برساند. من خیلی خوشحالم و بی صبرانه منتظر شروع تمرینات و بازی برای اینتر هستم. من بسیار مفتخرم که می توانم نماینده کشورم باشم و اولین اکوادوری در اینتر باشم.

اکنون تعداد زیادی از بازیکنان سابق لاتزیو با اینزاگی در اینتر کار می کنند، از جمله خواکین کوریا و استفان دی وری.

او در بخش دیگری از این صحبت ها گفت: من چهار سال با او در لاتزیو کار کردم و اکنون دوباره در اینتر با هم هستیم. حضور او بسیار مهم بود و بلافاصله من را متقاعد کرد، بنابراین از او تشکر می‌کنم و بی‌صبرانه منتظر شروع کار هستم. من با توکو کوریا هم صحبت کردم و او همه چیز را به من گفت. او سه سال در لاتزیو هم تیمی من بود و دلم برایش تنگ شده بود، بنابراین خوشحالم که دوباره با هم کار می کنیم.

با اعلام رسمی باشگاه اینترمیلان فیلیپه کایسدو مهاجم جنوا با قراردادی قرضی تا انتهای فصل به این تیم پیوست و شاگرد سیموئنه اینزاگی شد.