نشانه‌های پیشرفت نراتزوری از دیدار با رئال و لیورپول
نشانه‌های پیشرفت نراتزوری از دیدار با رئال و لیورپول
سرمربی اینتر پس از قهرمانی تیمش در سری آ گفت: «از نتیجه و قهرمانی واقعا خوشحالیم. سفری طولانی را آغاز کردیم که در نهایت با قهرمانی همراه شد. نشانه‌های پیشرفت در اینتر را در دیدارها برابر رئال مادرید و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا دیدم. وقتی برابر این تیم دو تیم بزرگ خوب ظاهر شدیم به این اطمینان رسیدم که می‌توانیم با اینتر روزهای خوبی را رقم بزنیم.»

حاشیه ورزش:

اینتر با پیروزی در داربی میلان در فاصله پنج هفته مانده به پایان سری آ موفق به فتح بیستمین اسکودتوی تاریخش شد. اینتر در این بازی بزرگ با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا مقتدرانه جام قهرمانی را بالای سر ببرد. سرمربی اینتر از کسب نخستین قهرمانی‌اش در سری A بسیار خوشحال بود و احساسی توصیف‌ناپذیر داشت.

به نقل از فوتبال ایتالیا، سیمونه اینزاگی که نخستین قهرمانی خود را در سری A با عنوان سرمربی به دست آورد، در پایان بازی گفت: احساسی باورنکردنی دارم. ما دست به کار بزرگی زدیم و مقتدرانه قهرمان شدیم. بازیکنان دلیل اصلی این دستاورد بزرگ‌اند و بعد از آن باید از مدیریت باشگاه یاد کرد که برای این موفقیت همه شرایط را مهیا کرد. باید از خانواده‌ام هم تشکر کنم که همواره در کنارم بودند و حمایتم کردند.

او ادامه داد: داربی بازی زیبایی بود اما متاسفانه در دقایق پایانی به تنش کشیده شد. به نظرم نتیجه عادلانه بود و ما با شایستگی به پیروزی دست یافتیم. می‌توانستیم فاصله را هم بیشتر کنیم. از نتیجه و قهرمانی واقعا خوشحالیم. سفری طولانی را آغاز کردیم که در نهایت با قهرمانی همراه شد. نشانه‌های پیشرفت در اینتر را در دیدارها برابر رئال مادرید و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا دیدم. وقتی برابر این تیم دو تیم بزرگ خوب ظاهر شدیم به این اطمینان رسیدم که می‌توانیم با اینتر روزهای خوبی را رقم بزنیم.اینزاگی در پایان گفت: روزهای خوبی را در اینتر تجربه کرده‌ام و البته از لاتزیو هم باید تشکر کنم که به من اعتماد کرد و چند سال خوب را در این تیم سپری کردم. باشگاه لاتزیو دوست داشت که همچنان با من ادامه دهد اما به دنبال تغییر بودم و اینتر بهترین فرصت برای من بود. قبل از اینکه به اینتر بیایم آنها قهرمان سری A شده و چند بازیکن باکیفیت تیم جدا شده بودند. با این حال توانستیم روزهای خوبی را رقم بزنیم. بسیار خوشحالم که در اینتر هستم.

  • منبع خبر : ایسنا