رایزنی اورسجی برای برگزاری انتخابات جهانی کبدی
رایزنی اورسجی برای برگزاری انتخابات جهانی کبدی
رییس فدراسیون کبدی گفت: برای برگزاری انتخابات فدراسیون جهانی از فردا رایزنی ها را آغاز می کنم که برای اولین بار ریاست به ایران برسد.

به گزارش حاشیه ورزش، عباس اورسجی پس از انتخاب شدن به عنوان رییس فدراسیون کبدی بیان کرد: همه کشورهای توسعه یافته دارای برنامه راهبردی هستند و ما هم در فدراسیون کبدی از این قاعده مستثنی نبودیم. قطعا یکی از دلایل موفقیت کبدی میزبانی مسابقات قهرمانی جهان، برگزاری منظم لیگ حاصل تلاش هیات ها و نگاه مثبت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است. فعالیت و تلاش ما بیشتر می شود تا یک بار دیگر کبدی را در دنیا مطرح کنیم.

او در مورد برنامه برای بازی های آسیایی گفت: حدود سه ماه پیش اردوی تیم های ملی را آغاز کردیم و نسبت له دوره قبل بازی ها اردو ها زودتر شروع شد انشالله قدرتمند در بازیها حاضر شویم در ماه های آتی اردوی تدارکاتی با چند کشور از جمله کره جنوبی، هند و پاکستان داشته باشیم.

او در مورد اینکه گفته شد ایران با تیم های قدرتمند بازی نکرده است؟ تصریح کرد: صحت حرفهای من در بازی های آسیایی جاکارتا مشخص شد. من فقط حرف نمی زنم و عمل می کنم. در جهان بالاتر از هند و کره و پاکستان نیست که آنها را هم شکست دادیم‌. اعضای مجمع بیش از دور گذشته به من اعتماد کردند که به دلیل عملکردم در دوره قبل بود. این رای بالا وظیفه و رسالت من را سنگین‌تر کرده است و تلاش می کنم در این چهار سال بهتر به کبدی خدمت کنم.

او در مورد لیگ ستارگان کبدی بیان کرد: شش بازیکن در لیگ ستارگان جهان داشتیم که اکنون این تعداد به شانزده نفر رسید و خوشحالم که قراداد میلیاردی می بندند. هندی ها قول دادند هر آنچه در لیگ آنها است در لیگ ما هم به وجود آورند و اسپانسرهای خارجی ورود کنند و لیگ حرفه ای خواهیم داشت.

او در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون جهانی تاکید کرد: مطمئنا آنها منتظر انتخاب فدراسیون ایران بودند. مطمئن باشید از فردا رایزنی ها را شروع می کنیم که انتخابات در اسرع وقت و در ایران برگزار شود و برای اولین بار ریاست یک فدراسیون جهانی بر عهده ایران باشد.