صنعتگران حامی ورزش بانوان
صنعتگران حامی ورزش بانوان
اگر مدیران کل ورزش با یک حرکت پسندیده بتوانند صنعت استان را با ورزش آشتی دهند و دوباره این عزیزان چتر حمایتشان را آن‌هم در شرایط کنونی بر روی ورزش استان بکشند ،حرکت ارزنده‌ای است که ثمرات ارزشمند آن به‌زودی نمایان خواهد شد

به گزارش حاشیه ورزش

بیژن قنبری –  .البته مدیریت ورزش استان هم باید برنامه صحیح و شفافی برای آنان داشته باشند. اخیراً حرکت‌های خوبی در این زمینه از سوی دکتر هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان دیده می‌شود که امیدواریم تداوم داشته باشد .باتجربه کافی در مدیریت ورزشی که مدیرکل دارد امید که استان ماهم نظیر سایر استان‌ها بتوانند از حمایت این بزرگواران برخوردار شوند. با این مقدمه بگویم یکی  از مهندسین صنعت که از عاشقان ورزش استان هستند به نام احمد فروهر جم ، مالک کاشی (خانه من) آستین همت و عشق و علاقه وافر به ورزش استان بالا زدند و با در اختیار گرفتن تیم فوتسال بانوان استان به‌خوبی و با برنامه‌ریزی صحیح از این بانوان حمایت کردند.

باید ذکر کنم در این شرایط خاص و حاس ،کار این عزیز بسیار نیکو و پسندیده است و مطمئن هستیم اجر معنوی بزرگی نصیبشان خواهد شد. این تیم در شرایطی به ایشان واگذارشده است که تیم فوتسال بانوان ما سال قبل در سوپر لیگ کشور حضور داشت و به دلیل مشکلات عدیده به لیگ برتر کشور سقوط کرد و این تیم بر روی زمین‌مانده بود که حال ،سروسامان گرفت که از هفته قبل مسابقات لیگ برتر کشور آغازشده است.هیات فوتبال  استان  ضمن واگذار کردن این تیم و تعهدات طرفین تیم به رقابت‌های کشور راه‌یافته است.حرمت ارزنده‌ی دیگر که در این تیم حادث‌شده است آوردن مدیرعامل کاملا ورزشی و جوان به نام جواد ملکوتی است. وی فوتبال خودش را از امید ابومسلم با حسن بادامکی شروع کرده و امروز با دیدن دوره‌های عالی بدنسازی به یک مربی ارزشی تبدیل‌شده است.جواد ملکوتی که بدنسازی را در کنار خداداد عزیزی در لیگ دو سیاه‌جامگان شروع کرده در لیگ یک با ابومسلم و پدیده هم کارکرده و کار دیگر جواد ملکوتی شرکت در برنامه تلویزیونی ستاره ساز است که طراح و داور این برنامه نیز هست.ستاره ساز سه برنامه کارشده و از 15 آبان ماه چهارمین برنامه توسط شبکه سه ضبط خواهد شد . جواد ملکوتی مدیرعامل تیم فوتسال بانوان خانه من ، در ادامه گفت از مدیریت سلامت و ورزشی شهرداری تشکر می‌کنم که سالن گلسا را رایگان در اختیار تیم استان قراردادند که کمک بزرگی به‌حساب می‌آید. وی از محسن حیدری ، دبیر زحمتکش و پرتلاش هیات فوتبال استان تقدیر و تشکر کرد و گفت همیشه در کنار ما بوده است.تیم بانوان همگی بومی و از مشهد هستند و برخی از بازیکنان تیم‌های پایه در تیم بزرگسالان بازی می‌کنند که این حرکت ارزنده‌ای می‌باشد.مالک تیم با همه بازیکنان از چهارده‌ساله تا بزرگسال ، قرارداد بستند  که این باعث انگیزه بین بازیکنان جوان خواهد شد ، باتوجه به عملکرد  آکادمی حرفه ای خانه من و حضور مربیان ارزنده آینده ای روشن در پیش دارد .

سرمربی تیم بزرگسال خانه من  سرکار خانم مریم رضا پور و کمک مربیان ایشان خانم ها عاطفه کاشف  و زینب صابری می باشند .

سرپرست تیم سرکارخانم اخگر از افراد خوشنام ورزش شهرداری می باشند. در خاتمه از مهندس عزیز و مالک این تیم به خاطر حمایتشان تشکر و قدردانی می‌کنم و تلاش می کنیم این تیم آینده روشنی داشته باشد.

  • نویسنده : بیژن قنبری