هاشمی: باشگاه شیمیدر حق انتخاب دارد/ در حال مذاکره‌ هستم
هاشمی: باشگاه شیمیدر حق انتخاب دارد/ در حال مذاکره‌ هستم
سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: در فضایی دوستانه از شیمیدر جدا شدم و آن‌ها حق انتخاب دارند، اکنون در حال مذاکره هستم تا در صورت توافق کار خود را با باشگاه جدید شروع کنیم.

به گزارش  حاشیه ورزش، مصطفی هاشمی سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال شیمیدر قم که موفق شد با این تیم‌ مقام سوم لیگ را به دست آورد، برای فصل جدید دیگر در کنار قمی‌ها نخواهد بود. از همین جهت طی روزهای اخیر خبرهایی درباره پیوستن هاشمی به تیم‌ نفت آبادان منتشر شد که او شخصا این خبر را تکذیب کرد.

هاشمی در این باره به  حاشیه ورزش، گفت: به بنده از دو باشگاه پیشنهاد شد که به دلایل مختلف سعادت همکاری با آن‌ها را نداشتم. اکنون در حال مذاکره با یک باشگاه دیگر هستم که باید دید به نتیجه می‌رسیم یا نه. فعلا خبر قطعی وجود ندارد. اگر هم قسمت نبود با باشگاه‌های پیشنهاد دهنده کار کنم کاملا در فضای دوستانه‌ مذاکره‌ کرده‌ایم.

سرمربی سابق شیمیدر درباره دلیل عدم‌ توافقش با این تیم نیز گفت:‌ بنده‌ نکاتی که به نظرم برای پیشرفت لازم بود را اعلام‌ کردم و مسئولان نفت نیز به بنده لطف داشتند، اما توافقی که باید حاصل نشد و فعلا در حال مذاکره به گزینه‌های‌ دیگر ‌هستیم.

او درباره قطع همکاری‌اش با تیم شیمیدر قم‌ نیز گفت: همانطور که مربی و بازیکن حق انتخاب‌ دارند، باشگاه‌ها هم حق ‌دارند کادر اجرای، بازیکن و مربی خود را انتخاب کنند چون یک تیم ارث پدری کسی نیست. باشگاه شیمیدر هم این‌ حق‌ را دارد که انتخاب کند و ارتباط ما همین الان هم‌ کاملا دوستانه است.

یکی از اصلی‌ترین مشکلات شیمیدر در فصل گذشته بسته شدن تیم در زمان کوتاه و روزهای آخر فصل نقل و انتقالات بود و به همین دلیل خیلی‌ها مقام سوم این تیم را نتیجه قابل قبولی می‌دانستند. هاشمی در این‌ مورد توضیح داد: سال گذشته ما درست یکی دو روز آخر بود که یارگیری کردیم‌ و البته در همان ‌مدت هم‌ سعی کردیم از جمع نفراتی که به تیمی نرفته‌اند، بهترین‌ها را جذب کنیم که در این امر هم‌ موفق بودیم. واقعا پروسه جذب بازیکن ما در شرایط سختی انجام شد و البته آن تیم به مقام سوم ‌رسید. اگر ‌موفقیتی هست نتیجه تلاش همه است.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برای این فصل در صورت توافق با تیم جدیدش زمان کافی برای جذب بازیکن در اختیار دارد؟ توضیح داد: امسال با باشگاهی که در حال مذاکره هستم صحبت‌هایی داشته‌ایم تا اگر به توافق نهایی رسیدیم، سریعا و در زمان مناسب بهترین نفرات را جذب کنیم که نتیجه مطلوب حاصل شود.