تجلیل از مدال‌آوران پارالمپیک توکیو
تجلیل از مدال‌آوران پارالمپیک توکیو
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران پارالمپیک توکیو استان تهران در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش حاشیه ورزش ،نصرالله پریچهره ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درباره زمان برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران پارالمپیک توکیو استان تهران، اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده با دفتر مقام معظم رهبری، هدایای خوبی از سوی مقام معظم رهبری برای ۵ نفر از مدال‌آوران پارالمپیک توکیو استان تهران در نظر گرفته شده که این هدایا روز گذشته توسط وزارت ورزش و جوانان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران قرار گرفته که طی مراسمی در دهه مبارک فجر به مدال‌آوران استان تهران اهدا خواهد شد.

او گفت: این هدایا شامل سکه تمام عیار بهار آزادی و انگشتر مقام معظم رهبر انقلاب است که به ۵ نفر از مدال آوران از جمله، وحید نوری (جودو نابینایان و کم بینایان)، حامد صلحی‌پور و رستمی (پاراوزنه‌برداری) و داوود علیپوریان و صادق بیگدلی (والیبال نشسته) اهدا خواهد شد. هم‌چنین در جریان تجلیل از مدال‌آوران از مربیان آنان نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

پریچهره در پایان درباره فعالیت باشگاه‌ها با شیوع بیماری اُمیکرون، تصریح کرد: با هماهنگی که با وزارت ورزش و جوانان و ستاد ملی مبارزه با کرونا داشتیم، فعالیت تمام باشگاه‌ها با شیوع اُمیکرون، منوط به تزریق دو دوز واکسن کرونا توسط مراجعه کنندگان و رعایت تهویه مناسب است. متاسفانه از زمان شیوع کرونا بسیاری از باشگاه‌دارها به خاطر نداشتن درآمد تغییر شغل دادند و این برای ورزش استان تهران خوب نیست. بنابراین سعی داریم با حمایت از باشگاه‌دارها مانع توقف دوباره فعالیت‌ آن‌ها شویم.