تجلیل از 31 ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی استان تهران
تجلیل از 31 ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی استان تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تجلیل از ۳۱ ورزشکار استان تهران که موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک توکیو شده اند، خبر داد و گفت: به‌زودی این تجلیل با حمایت استانداری تهران انجام خواهد شد. نصرالله پریچهره در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به انتقاد پاکدامن ملی پوش شمشیربازی نسبت به […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تجلیل از ۳۱ ورزشکار استان تهران که موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک توکیو شده اند، خبر داد و گفت: به‌زودی این تجلیل با حمایت استانداری تهران انجام خواهد شد.

نصرالله پریچهره در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به انتقاد پاکدامن ملی پوش شمشیربازی نسبت به بی توجهی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نسبت به ورزشکاران المپیکی این استان اظهار کرد: بعضی از انتقادات به جا بود و برخی دیگر شان اداره کل ورزش و جوانان را زیر سوال برده بود، البته در این زمینه دیروز جلسه ای را با معاونت قهرمانی اداره کل داشتیم و سعی کردیم موضوع تجلیل از ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شده اند را زودتر در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان این که در حال حاضر ۳۱ ورزشکار از استان تهران موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شده اند، گفت: از بهمن ماه سال گذشته پیگیر برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان تهران بودیم، به طوری که طی نامه نگاری با استاندار تهران خواستار تامین اعتبار در این زمینه شدیم که مورد موافقت قرار گرفت اما به دلیل کرونا امکان برگزاری وجود نداشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: اگر انتقادی از سوی ملی‌پوش شمشیربازی صورت گرفته به او حق می دهم، البته برای بررسی مشکلات او روز گذشته جلسه ای را با معاونت قهرمانی اداره کل داشتیم، قرار است به زودی از این ورزشکار دعوت به عمل آوریم و مشکلات او را مورد بررسی قرار دهیم.

پریچهره افزود: من نمی‌دانم پاکدامن در چه تاریخی سهمیه المپیک را کسب کرده است، حتی در اسفند سال گذشته به دنبال برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی بودیم که متاسفانه کرونا مانع برگزاری این مراسم شد. امسال سعی داریم با حمایت استانداری این مراسم را زودتر برگزار کنیم تا اگر کم لطفی نسبت به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان تهران صورت گرفته رفع کنیم، هرچند معتقدم پاکدامن تا حدودی کم تحمل است.

وی در پایان همچنین در پاسخ به این پرسش که پاکدامن در مصاحبه ای عنوان کرده که پس از کسب سهمیه کسی از استان تهران حتی برای تبریک تماسی با او نداشته و پیگیر او نبوده است، گفت: انتقاد وی به‌جاست و باید در این زمینه فعال تر عمل کنیم.