دروازه‌بان‌ها در امان از قانون عجیب در فوتبال ایتالیا
دروازه‌بان‌ها در امان از قانون عجیب در فوتبال ایتالیا
به نظر می رسد که دروازه بان ها مشکلی برای پوشیدن پیراهن سبز رنگ در فوتبال ایتالیا نخواهند داشت.

به گزارش حاشیه ورزش، در روزهای اخیر یک خبر عجیب در فوتبال ایتالیا منتشر شد؛ جایی که اعلام شد از ابتدای فصل 23-2022 باشگاه‌های حاضر در سری آ نمی‌توانند از پیراهن های سبز استفاده کنند و دلیل وضع این قانون نیز بهتر شدن کیفیت تصاویر تلویزیونی عنوان شد. همچنین گفته شد که این اتفاق به درخواست شرکت‌های پخش تلویزیونی فوتبال در ایتالیا انجام خواهد پذیرفت.

بعد از منتشر شدن این خبر اعتراضات زیادی نسبت به آن منتشر شد. به عنوان مثال پیراهن خانگی تیم ساسولو ترکیبی از رنگ های مشکی و سبز است و همین موضوع این شائبه را به وجود آورد که شاید آنها مجبور باشند از زمان به کارگیری این قانون رنگ پیراهن های خانگی خود را تغییر دهند.

با این حال با نگاهی دقیق‌تر به این قانون مشخص می شود که احتمالاً هیچ خطری به این لحاظ ساسولو را تهدید نخواهد کرد چرا که در جزئیات آن آمده است که این قانون شامل پیراهن هایی می شود که غالب رنگ آنها را سبز تشکیل داده است؛ این در حالی است که پیراهن ساسولو ترکیبی از رنگ های مشکی و سبز است.

اما در روزهای اخیر این سوال به وجود آمده که آیا این قانون شامل دروازه بان های حاضر در سری آ نیز خواهد شد یا خیر اما اکنون رسانه‌های ایتالیایی گزارش می‌دهند که گلرهای ایتالیایی از این قانون عجیب در امان هستند و مشکلی برای پوشیدن پیراهن سبز رنگ نخواهند داشت.